מחבלים ניסו לחדור לישראל; צה"ל תקף כח ימי של חמאס בעזה

קובי פינקלר No Comments on מחבלים ניסו לחדור לישראל; צה"ל תקף כח ימי של חמאס בעזה

צה"ל מודיע על תקיפת שש מטרות טרור של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס | בשישי חמאס המשיך בפרעות בגדר המערכת ובניסיון חדירה לישראל

ההתפרעויות בגדר הרצועה | אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הודעת דובר צה"ל

לפני זמן קצר תקף צה"ל באמצעות כלי טייס שש מטרות טרור השייכות לכוח הימי של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לפעולות הטרור וניסיון החדירה הנרחב לשטח ישראל מוקדם יותר היום.

כזכור, מזה מספר שבועות מוביל ארגון הטרור חמאס הפרות סדר אלימות המהוות כסות לשורה של פיגועי טרור כנגד תשתיות טרור, כוחות הביטחון ואזרחים.

בשיאם של האירועים היום בוצע ניסיון חדירה אלים ורחב היקף שבמסגרתו הובילו פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס מאות מפרי סדר אלימים ובהם מחבלים לכיוון שטח ישראל תוך שהם משליכים מטענים, רימון-יד ובקבוקי תבערה ואף פגעו והדליקו את גדר המערכת.

"צה"ל רואה בחומרה רבה מאוד את הניסיון המתמשך של ארגון הטרור חמאס להפוך את מרחב הגדר למרחב של אלימות וטרור בכסות אזרחית תוך ניסיונות חוזרים ונשנים לפגיעה והשחתה של תשתיות הביטחון וההגנה" נמסר מדובר צה"ל.

עוד אמר דובר צה"ל: "צה"ל לא ייתן לשימוש ציני באזרחים בהם ילדים, נשים ואנשים עם מוגבלויות להוות כסות לפעילות טרור מתמשכת כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל, וימשיך להגיב ביד קשה לכל ניסיון טרור מסוג זה. התגובה להמשך אירועים מסוג זה לא תתוחם למרחב הגדר וארגון הטרור חמאס יישא בתוצאותיה גם בעומק שטח רצועת עזה".

מבחינת הצבא: "ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה מעל ומתחת לקרקע".



0 תגובות